Też mierzyliśmy się z tym problemem. Z tego właśnie powodu powstał ten portal.
Żeby pomóc Ci w podjęciu tej trudnej decyzji.
Zdefiniuj swoje potrzeby
Aby pomóc Ci możliwie dobrze, potrzebujemy od ciebie kilku informacji, które niezbędne są do wyboru platformy.
Ilu odbiorców posiadasz?
A właściwie — do ilu osób będziesz wysyłać swój mailing? Chodzi tu o unikalne adresy mailowe.
Jeśli dopiero rozpoczynasz przygodę z mailingiem, to musisz tu założyć jakąś liczbę. Od razu podpowiemy Ci, że wiele platform mailingowych dostarcza darmowe wersje swojego oprogramowania. Zwykle w okolicach 1500 użytkowników.
Ile mailingów miesięcznie chcesz wysyłać?
W dużym uproszczeniu — ile unikatowych treści maili chcesz wysyłać? Po liczbie odbiorców jest to drugi najważniejszy składnik wpływający na cenę (lub darmowość) usługi.
Jak dobrze znasz język angielski?
Nie zrozum nas źle — do obsługi mailingu nie potrzebujesz mieć doktoratu z anglistyki.
Niestety przez brak podstawowej znajomości języka Szekspira odpaść może kilka dosyć ciekawych pozycji.
Nasza sugestia — nie przejmować się językiem i znaleźć instrukcję po polsku, jak korzystać z tych angielskich platform. Ale decyzja należy tylko do Ciebie.
Porównaj platformy
I tutaj masz dwie ścieżki:
- możesz przeszukać internet w poszukiwaniu tych, które spełniają Twoje potrzeby
- możesz podzielić się tymi informacjami na naszym portalu, a nasz algorytm w ciągu kilku sekund przedstawi Ci najlepsze propozycje.
Wejdź na jakimailing.pl, uzupełnij formularz i już dziś zacznij swoją przygodę z mailingiem.