Jaki mailing wybrać?

Chcesz rozpocząć przygodę z masową wysyłką maili, ale nie wiesz jaki mailing wybrać? My wiemy.

Też mierzyliśmy się z tym problemem. Z tego właśnie powodu powstał ten portal.

Żeby pomóc Ci w podjęciu tej trudnej decyzji.

Zdefiniuj swoje potrzeby

Aby pomóc Ci możliwie dobrze, potrzebujemy od ciebie kilku informacji, które niezbędne są do wyboru platformy.

Dziewczynka czyta książkę

Ilu odbiorców posiadasz?

A właściwie — do ilu osób będziesz wysyłać swój mailing? Chodzi tu o unikalne adresy mailowe.

Jeśli dopiero rozpoczynasz przygodę z mailingiem, to musisz tu założyć jakąś liczbę. Od razu podpowiemy Ci, że wiele platform mailingowych dostarcza darmowe wersje swojego oprogramowania. Zwykle w okolicach 1500 użytkowników.

Ile mailingów miesięcznie chcesz wysyłać?

W dużym uproszczeniu — ile unikatowych treści maili chcesz wysyłać? Po liczbie odbiorców jest to drugi najważniejszy składnik wpływający na cenę (lub darmowość) usługi.

Jak dobrze znasz język angielski?

Nie zrozum nas źle — do obsługi mailingu nie potrzebujesz mieć doktoratu z anglistyki.

Niestety przez brak podstawowej znajomości języka Szekspira odpaść może kilka dosyć ciekawych pozycji.

Nasza sugestia — nie przejmować się językiem i znaleźć instrukcję po polsku, jak korzystać z tych angielskich platform. Ale decyzja należy tylko do Ciebie.

Porównaj platformy

I tutaj masz dwie ścieżki:

  • możesz przeszukać internet w poszukiwaniu tych, które spełniają Twoje potrzeby
  • możesz podzielić się tymi informacjami na naszym portalu, a nasz algorytm w ciągu kilku sekund przedstawi Ci najlepsze propozycje.

Wejdź najakimailing.pl, uzupełnij formularz i już dziś zacznij swoją przygodę z mailingiem.

Zostaw komentarz